Thursday, December 30, 2010

Summer Snow / Zapada de vara


Summer Snow

Dear friends, today I will not be writing in English much. I would only like to say that since I arrived here, I have had the time to explore who I am and what I want for my future. Among other things, I have written some poems. However, they are all in Romanian, just as the one below.

Tomorrow is New Year’s Eve and I am dedicating this poem to a colleague here as a gift from his invisible friend -that sweet old game with anonymous presents-, and to my friends back home.

Zapada de vara

Prieteni, astazi nu voi scrie prea mult in engleza. Voi spune insa doar ca din ziua in care am ajuns aici am avut timp sa ma gandesc cine sunt si ce vreau sa fac in viitor. Printre altele, am scris cateva poezii. Toate sunt insa in limba romana, ca si cea de mai jos.

Maine este Anul Nou. Dedic deci aceasta poezie unui coleg de aici, al carui prieten anonim sunt –asta datorita vechiului joc cu daruri anonime- si tuturor prietenilor de acasa.

Zapada de vara


Nu vad zapada afara,

Iar fulgii nu-mi par ca iar zboara

Jucandu-se lin pe la geamuri

Printre turturi de frig si prin ramuri.


Nu-s oameni din nea pe alee;

Si nici in ograda inghetata;

Nu-s urme ascunse-n zapada,

Nici sanii n-alearga pe strada.


Şi uiţi ca-i decembre

Cand iarna omatul nu cerne

Si vara tot crede ca-i vreme

Sa arda in luna decembre.


Aici nu-s colinde de seara

Dar plina e seara de vara

De gaze si greieri de noapte

Ce striga cu zel printre soapte.


Si plin ii nisipul de-afara

De urme ce-ndat desfasoara

Un act ce din zorii de vara

Se-arata voios iar si iara.



Urme de miriapod si furnici,

De insecte si rame mai mici,

De pasari si fluturi si apoi

De ganduri ce zboara ‘napoi.


E liniste aici asta seara

Si Anul cel Nou ma-mpresoara

Incet, in lumina de seara

Cand cerne zapada de vara.

1 comment:

Andra said...

Dupa o eternitate de ocupare isterica, am decis sa imi revizitez prietenii, acolo unde pot ei :)

Ma bucur de regasire, iubire

Si imi plac poeziile tale!